Velkommen til min lappeverden

mandag 1. september 2008

Lappesøm er byttet ut med søm av klær.

Jeg har en tendens til å hamstre stoffer til klær når jeg finner stoffbutikker. Har de planene for å sy, men stoffhaugen bare vokser og vokser.
På lørdag fikk jeg en utfordring av et par venninner at nå var det på tide å få gjordt noe med disse stoffene.
Lørdags ettermiddag etter jobb, troppet de opp og da var det bare å finne fram mønster og stoff.
Vi klipte to antrekk i lin, og det ene er nå ferdig og henger på "bysten". I helga blir det søm av det andre. Vi skal jo til Alsac, og da passer det jo med noen nye klær.
Kjole av lin med innslag av nunofilt

2 kommentarer:

Merete sa...

Kjempeflott kjole, gleder meg til å se den på i Alsace.

Lise in Norway sa...

Jeg fant frem og ser jo kjolene som jeg beundret på turen.Takk for flotte dager Ildri og se nå ikke bort fra at det kommer et besøk fra østfold.
Butikken ser ut som den kan tappe meg for noen kroner LOL