Velkommen til min lappeverden

torsdag 21. januar 2010

Nye kjøkkengardiner

Jeg har levert inn den bærbare pc min til pcdoktorn så nå må jeg nøye meg ned å bruke blogger sin editor fordi jeg ikke greier å få kontakt med w. writer og pc min og det tar på tolmodigheten min som jeg har veldig lite av når det gjelder pc..........
Nå er endelig gardinene kommet opp på kjøkkenet. Det er egentlig en stor bragd, for jeg hater å sy gardiner og spesielt til 3 vinduer!
Kappen broderte jeg for et par år siden og den har ligget pent i skapet og vært tatt fram flere ganger i håp om å bli ferdig, men har som oftest hamna i skapet igjen uferdig.......
Jeg var så heldig å få heklet mellomverk til gardiner av en eldre dame og de har også ligget pent brettet i flere år.
Men nå måtte jeg ta meg på tak her slik at julegardinene kom ned før påske :)

1 kommentar:

Merete sa...

Kjempestilige gardiner, spesielt flott den gardinkappa med Hummel design på.