Velkommen til min lappeverden

onsdag 11. april 2012

Endelig…..nye stoffer og en ny duk

….har de fleste av de nye stoffene kommet og jeg har etter mye ommøblering i stoffhyllene greid å få plass.

Her er et bilde av selve stoffhylle som de ser ut nå

butikk (1024x489)

Flere batikkstoffer har kommet,….. måtte ha litt mere farge i tilværelsen nå

batikk brunlig (1024x576)

skarpe batikk (1024x680)blå (1024x680)

I tillegg er det også endel Moda stoffer som har funnet veien hit.De kan ses i siste innlegget “Nye stoffer og litt småpjusk”

Jeg har brukt “Lille fristelser” av AnnKa og laget meg duk. Det er planen min å lage et helt sett for å ha på hytta. Duken ligger allerede på spisebordet der oppe.

Den er sydd i lin og batikk.

_DSC3761

1 kommentar:

Berit Lervik sa...

Hei Ildri :) Så fin duk, og mange fine fristende stoff da :)