Velkommen til min lappeverden

lørdag 13. februar 2010

Morgenkåpa er ferdig

Frilørdag og sydag. Godt man har innesysler å pusle med for ute regner det og på tv er det OL. Titter litt av og til og savner faktisk tv på syrommet  :). Jeg må vel finne fram strikketøyet når de mest spennende grenene går på tv.

Her er bilde av morgenkåpa. Den er sydd  på Babylock evolve overlockmaskin.

morgenkåpe

Nå skal jeg ta fram broderimaskina og sette på noen design, så får jeg se hva det blir ut av de etterhvert.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Morgenkåpa ble kjempefin, heldig hun som får den:-)
Gleder meg til å se resultatet etter at du har brodert mer.
Anne

tollasis@gmail.com sa...

Hei, så søt morgenkåpe til lille Thea. Kom innom siden din da jeg letter etter tips til morgenkåper. Lurte på hvilken kvalitet som er best å bruke og fikk her litt tips om å fore morgenkåpene. Jeg har en Bernina overlock 1300 som spiser tykke fleecestoff, så jeg er på jakt etter andre gode stoffer.
Lykke til videre med dine flotte prosjekter, hilse Tolla som syr og syr...