Velkommen til min lappeverden

tirsdag 2. februar 2010

Quiltekaffe

Torsdag 11 februar kommer Grete Gulliksen Moe og holder foredrag på husflidslagets lokaler. I den forbindelse tenkte jeg å invitere glade quiltedamer til quiltekaffe på formiddag/ettermiddag denne torsdagen slik at vi kan kose oss med quilteprat hele dagen :)

Så dersom dere tar turen til Surnadal for å høre på foredraget til Grete Gulliksen Moe

torsdag 11. februar

er dere hjertelig velkommen til å stikke innom  butikken min

Jeg har sydd ferdig og quiltet

”Roseteppet ”( AnnaKa mønster) som kan ses i butikken.

Teppet er quiltet av Merete Ellingsen som også har quiltet originalen. Nydelig arbeid. Dersom noen av dere kunne tenke seg å sende tapper til quilting kan jeg varmt anbefale henne.

Ellers blir det gode tilbud på stoffer denne dagen.

VELKOMMEN

Quiltebua Tlf 922 59 826

Skeivn 7 e-post :ildtor@online.no

6650 Surnadal

Ingen kommentarer: