Velkommen til min lappeverden

søndag 2. mai 2010

Kom Mai du skjønne………….

Ja, i dag skriver vi 2. mai og snøen har lava ned i flere omganger,gradestokken viser knappe 3 grader og det betyr at hagen fortsatt ligger brakk. I drivhuset ligger knollene mine under et fleespledd og jeg krysser fingrene for at det ikke blir mange kuldegrader.

I stedet for hagearbeid så har jeg fått sydd ferdig et teppe som startet som månedsblokk fra Quiltegården for flere år siden.

Fairy Bower

DSCF0222

Dette har allerede blitt favoritt slumreteppet mitt!

Klare til tur i grisværet! Lissi elsker å rulle seg når vi er ute på tur, og det har resultert i flere kvelder med bading………,

DSCF0214

I dag har jeg kost meg på syrommet og har startet på et kjøkkensett. Vi får se hva det blir etterhvert.

Ha en fin uke

1 kommentar:

Litamora's Quilt & Design sa...

Du lager så utrolig masse flott! Fairy Bower teppet ditt er nydelig. Jeg har et jeg også, som ligger i en UFO-boks enda... Må nok til å få det ferdig en dag :o)