Velkommen til min lappeverden

lørdag 7. mai 2011

Ny ryggsekk for våren

Nå har det gått noen uker siden sist jeg var inne og oppdaterte bloggen min.  Det har ikke vært noen stor produksjon siden påske, men i går fikk jeg ferdig en ryggsekk som jeg har hatt planer om å sy i lengre tid.

Sekken er et Bente Malm mønster, men som vanlig så har jeg forandret noe på orginalen. Det er ikke alltid jeg er like heldig med planlegging av neste skritt under produksjon, og denne gangen endte det med litt trøblete påsying av lokket. Men med overtransportør og tykk nål kom jeg da gjennom alle lagene(stakkars symaskin:))

DSCF0882DSCF0883 DSCF0884

Denne helga holder Bente kurs på Traadsnella på Orkanger og jeg kjørte meg en ettermiddagstur for å hilse på damene som sydde .

Jeg endte ikke opp med lappestoffer denne gangen, men med bekledningsstoffer. Mon tro om det blir ny sommergarderobe i år????……men kjekt å ha…….DSCF0885

5 kommentarer:

Merete sa...

Stilig sekk! Venter spent på å se din nye garderobe:-)

Ildri sa...

Takk for det, venter på å se den garderoben jeg å. Men det skal ikke stå på råstoff;))

Bolg-frua sa...

sekken ser da flott ut! Venter på invitasjon til Surnadalen og bekledningssømskurs.... :))))

Marit sa...

Ut på tur, aldri sur - du er klar;)

Cecilie sa...

Sekken ble skikkelig flott den. Du imponerer!