Velkommen til min lappeverden

søndag 15. mai 2011

Nytt til sommeren

Denne helga har jeg hatt besøk av Siw og vi har boltra oss på syrommet blant stoffer og “stæsj”……….en utrolig produktiv helg ble det også.

Vi har sydd oss nye mobilvesker og lommebøker og vesker.

Siw boltret seg i svart, hvitt og grått, mens jeg brukte restene etter vesken jeg sydde på kurs hos Anne Pia i Trondheim.

Lommeboken er forøvrig et mønster fra boken hennes.

Så litt hage:

Denne rariteten av en tulipan åpenbarte seg i hagen for noen dager siden. Jeg har aldri sett en og samme tulipan med 2 farger før så vidt jeg kan huske………….

DSCF0897

3 kommentarer:

PJs Lapperier sa...

Ni har då verkligen varit produktiva. Fina ting. En sådan tulpan har då jag aldrig sett!!!/Pirjo

ingrid sa...

du er kreativ og flink, fine punger og vesker. Artig med slike helger.

Marit sa...

Dere fikk gjort mye synes jeg. Kjempeflott alt sammen;)